Godišnja konferencija -

Akcija važi do: 07.05.2024

Redovnom godišnjom konferencijom za medije, kompanija GOMEX sumirala je poslovne rezultate ostvarene tokom 2016. godine. Novinarima su se obratili Goran Kovačević, direktor kompanije GOMEX, Dragan Ranisavljević, direktor za finansijske i opšte poslove i Milun Vojinović, direktor operacija kompanije GOMEX. - Mi smo prošlu godinu završili sa preko 1500 zaposlenih, 141 objektom koji posluju u Vojvodini, Mačvi i na teritoriji Beograda, a tokom 2016. godine ostvarili smo promet od blizu 83 miliona evra. Naša kompanija od 2007. godine beleži konstantan rast kako prometa tako i broja prodajnih objekata – rekao je direktor Kovačević. Ove godine u planu je da se mreža maloprodajnih objekata proširi otvaranjem novih 25 prodavnica u Beogradu i centralnim delovima Srbije, sa tendencijom da GOMEX postane nacionalni maloprodajni lanac. - Činjenica je da su potrošači u našem trgovačkom lancu prepoznali svoj "komšijski dućan", odnosno trgovinu u kojoj svakodnevno pazare i ponovo se vraćaju. Poverenje koje nam je ukazano pre dvadeset i dve godine ne beleži pad, već rast sa svakim novim kupcem, jer od prvog dana kao jedan od strateških ciljeva postavili smo koncept zadovoljnog potrošača. Direktor Kovačević najavio je i dodatna ulaganja u naš kompanijski liflet "Porodični magazin" kao i u dodatne marketinške aktivnosti. Analizu finansijskih pokazatelja rasta novinarima je obrazložio Dragan Ranisavljević, direktor opštih i finansijskih poslova GOMEX-a, pomenuvši pritom izuzetnu važnost stabilnog rasta prodaje u odnosu na prethodni period uz činjenicu da je tokom 2016. kompanija GOMEX ostvarila istorijski iznos ulaganja u investicije od svog osnivanja. Direktor operacija Milun Vojinović istakao je izuzetnu saradnju sa svim poslovnim partnerima u okviru koncepta loyalty kartice "Kasice Brojalice" za povoljnije kupovanje, kojih je sada u opticaju čak 250.000, a 80 posto robe prodaje se preko njih – napomenuo je Vojinović. On je prisutne novinare upoznao i sa jedinstvenom ponudom GOMEX-a za sve korisnike naše loyalty kartice - "Selektorom popusta" dodavši da ovaj projekat zaista izdvaja našu kompaniju u svetu retail-a. Na kraju konferencije, direktor Kovačević osvrnuo se i na segment društveno odgovornog poslovanja GOMEX-a, dugogodišnju saradnju sa zrenjaninskim Narodnim pozorištem "Toša Jovanović" i Sterijinim pozorjem u Novom Sadu, podsetivši tom prilikom novinare i na druge brojne akcije koje smo sa uspehom realizovali tokom 2016. godine.